Kenangan Terindah Kau & Aku

Assalamualaikum...

Hai semua....selamat datang ke laman blog saya....hanya sekadar untuk bersantai-santai... melihat gambar-gambar pemandangan dan keindahan alam yang telah di ambil...hehehehe... hanya untuk kenangan bersama suami tersayang... dan juga sahabat-sahabat.

Thursday, December 23, 2010

Zaman Kanak-Kanak & Tadika Bunga Raya


Zaman kanak-kanak tak pun zaman muda-muda dulu la kan....opppssss!!!!

 hah...tengok aku tengah gigit kuku..waaahhhh dansyat tabiat ni kekal dari kecik sampai la sekarang walaupun dah berumahtangga...sedap kot gigit kuku nie kalau orang tanya aku la..aku jawab banyak perisa..macam-macam ada..milo, oren, kopi, susu..hahahaha...tabiat ni tak berenti lansung kekal kot ekkk..
 sekolah tadika di Tadika Bunga Raya, Lenggong, Perak

 Ibu Tersayang - Noor Asmah Binti Paki ... masa ni aku baby lagi..comel kan...hahahaha..
 Abah tersayang - Anuar Khairuddin Bin Muad
 waaaahhhh..sedap nyer dok dalam buaian..siap pakai bedak sejuk lagi..mak nak bagi tidur la tue

 duduk dalam walker..hah masa ni mak kata aku memang buas..ganas..hehehehe

 Jiran sebelah rumah dan merangkap saudara : Mohd Faisal Bin Nordin (pecal)

 Waw !!! besarnya kek hari jadi aku !!!!... ye ke nih...alamak aiiii mak kata plastik je tue..masa ni kat kedai gambar..mak kata setiap kali birthday aku mak akan ambik gambar menandakan aku dah meningkat setahun ke setahun..tapi cuma gambar ni je kot yang tersimpan..yang lain hilang dalam simpanan




 Kumpulan nasyid Tadika Bunga Raya : Cikgu Esah

Pertandingan melukis Pemandangan Di Dasar Laut..aku dapat tempat yang ke-2..sahabat aku Eddy Ridzuan Bin Marzuki dapat tempat pertama...

No comments:

Post a Comment