Kenangan Terindah Kau & Aku

Assalamualaikum...

Hai semua....selamat datang ke laman blog saya....hanya sekadar untuk bersantai-santai... melihat gambar-gambar pemandangan dan keindahan alam yang telah di ambil...hehehehe... hanya untuk kenangan bersama suami tersayang... dan juga sahabat-sahabat.

Wednesday, December 22, 2010

Masa Sekolah Menengah (Sekolah Menengah Dato' Ahmad Lenggong, Perak)


Kenangan terindah sebelum berumahtangga adalah kenangan di bangku sekolah..tak kiralah di tadika, sekolah rendah mahupun sekolah menengah..dan seterusnya ke Universiti..semuanya indah dengan kawan-kawan dan sahabat handai...
 Jamuan akhir tahun... Masa ni tingkatan 5 dalam Kelas 5 K 1 (Perakauanan/sastera).. masa tu ambik perakaunan... hehehe...macam teror je kan...
 Ni kawan-kawan satu kelas..barisan belakang tu dari kiri bermula dengan ieja, fiza (yang tunduk tu), acu, jai, sue,ani, zarina, zam, gee, aishah, saadah, umi..kain merah tu saya le..
 Alamak aiiii...tengah makan depa dok candit lak.. isskkk...tak pa masa ni maintain slim..kalau la ni huh..maintain debab..hehehehe
 Sir S.K Seng..guru Bahasa Inggeris yang memang tahan dengan kerenah kelas 5 K 1 tahun 1999..sebabnya geng-geng kelas ni malas belajar Bahasa Inggeris..mengulat je kalau Sir masuk kelas...sorry sir


 ni kawan kelas aku jugak..dari kiri nurul asraf (arwah dah kawan aku nie kalau tak salah tahun 2001-2002), sebelah tu pulak Shahrizan, ila, eiza, sue dan jai.


No comments:

Post a Comment