Kenangan Terindah Kau & Aku

Assalamualaikum...

Hai semua....selamat datang ke laman blog saya....hanya sekadar untuk bersantai-santai... melihat gambar-gambar pemandangan dan keindahan alam yang telah di ambil...hehehehe... hanya untuk kenangan bersama suami tersayang... dan juga sahabat-sahabat.

Thursday, December 23, 2010

KLCC - PETROSAINS

OPPPPSSSS !!!!.... ni bukan dalam PETROSAINS ye..ni sebelum masuk Petrosains...jalan-jalan dulu..pastu tengok macam comel je kereta mainan nie..snap la dulu gambar ...

Ni yang dok dalam kereta play time ni suami aku la..macam budak-budak kan..aku nak naik juga tapi dia tak bagi..dia kata montel tak leh naik..huhuhuhuh...tak pe ahhh..possing sebelah pun jadi lah..

 



 hah..ni pulak gambar suami aku ngan kawan pejabat aku apiq...dalam Petrosains dah masa ni..kawasan Dinasor..hahahaha
 Ni pulak lepas turun dari helikopter..ada pulak orang patong pemadam api nie..apa lagi tertarik pulak suami aku ngan apiq nak possing dengan patong nih...macam-macam
 Berangan dok di pelantar minyak... ;))

1 comment: