Kenangan Terindah Kau & Aku

Assalamualaikum...

Hai semua....selamat datang ke laman blog saya....hanya sekadar untuk bersantai-santai... melihat gambar-gambar pemandangan dan keindahan alam yang telah di ambil...hehehehe... hanya untuk kenangan bersama suami tersayang... dan juga sahabat-sahabat.

Wednesday, December 22, 2010

anak sepupu dan anak-anak sahabat


Hobi yang tak sengaja tetiba je suka..ambik picture budak-budak..memang best kan..bila dok sesaja leh tengok..rasa tenang je.
 Ni Abdullah Haazim Bin Abdul Hafiz ( anak sahabat aku nurul)..hahahaha..lelaki tau bukan perempuan atau donat..masa ni nurul dalam pantang..tak ada kerja la tue yang bagi haazim pakai tudung...comel gak ekkk
Ni pulak anak abang ipar.. Ahmad Farish Ishraf Bin Ahmad Faizul

 Yang tembam ni anak sepupu awin.. nama penuh Nur Marliana Afisya Binti Mazlan..nama popular dia MANJE..hehehehe...kebetulan masa dia lahir tengah famous cite Manja Lara..dia bun dah debab so melekatlah gelaran tu pada dia... mulut banyak.. memang ceria sakan.



Ni pulak nama dia Nur Irdina Zahra Binti Zaini (dina) ... anak sahabat (Roziah Khalid @ Kak Zie)
 Hah..yang MACHO ni.. anak sahabat (Nurul Akmal Alias & Abdul Hafiz Ishak)... satu pejabat.. suka sangat usik dia nih... geram betul la..kalau ikutkan hati nak je buli..hahahaha

 Dina yang bertudung..dipakaikan dan disolek oleh mama dia..so cute
Nur Dania Zahirah .. baby ke-2 kak zie.

1 comment:

  1. Yang paling comey mestilah anak akak... hehehe

    ReplyDelete