Kenangan Terindah Kau & Aku

Assalamualaikum...

Hai semua....selamat datang ke laman blog saya....hanya sekadar untuk bersantai-santai... melihat gambar-gambar pemandangan dan keindahan alam yang telah di ambil...hehehehe... hanya untuk kenangan bersama suami tersayang... dan juga sahabat-sahabat.

Wednesday, December 22, 2010

Masa Belajar Di Kolej Matrikulasi , Kolej Negeri, Negeri Sembilan (Perakaunan)

Lepas dapat result percubaan SPM..terus dapat masuk Matrikulasi Perakaunan di Kolej Negeri, Negeri Sembilan di Bukit Chedang... masa nak datang nangis sakan sebab tak pernah berjauhan ngan mak dan opah..sedih betul...bila dah kenal kawan-kawan sebilik..masa tu ok dah..hehehe..malu je..dah beso pun nangis lagi kan.

 Kawan satu bilik tapi couse lain..Normalawati (mala)
 Ni kawan-kawan sebilik...semua ada 11 orang..datang dari pelbagai negeri..Kelantan, Terengganu, Pahang, Johor dan Perak...kat sini ada 9 orang je..mana entah lagi 2.. jai ngan idah..
 Dari kiri yang berdiri sue, mawarnis, onie, shida, lin, aku. fisya, mala dan ain




 Jalan-jalan di Pusat Sains Negara


 Program Ma'al Hijrah


 Tengah tunggu bas matrik datang ambik..sambil tue sempat lagi possing..hahahaha...


 Kawan-kawan satu mentor.

 Di Kem Askar 304 seremban..latihan kawad kaki...penat..tapi sebab tenaga pengajarnya dari kalangan pegawai-pegawai askar yang menitikberatkan disiplin yang kuat maka...latih jadi macam tak letih..walau apapun memang best...
 Letih berkawad, letih kena denda...rehat-rehat jap sambil snap gambar..hah...time nak ambik gambar walaupun penat still masih ada...hehehehe

1 comment: