Kenangan Terindah Kau & Aku

Assalamualaikum...

Hai semua....selamat datang ke laman blog saya....hanya sekadar untuk bersantai-santai... melihat gambar-gambar pemandangan dan keindahan alam yang telah di ambil...hehehehe... hanya untuk kenangan bersama suami tersayang... dan juga sahabat-sahabat.

Thursday, December 23, 2010

Tempat Kerja Pertama (Majlis Daerah Lenggong) - Tahun 2004-2008

Lepas habis belajar..apa lagi balik kampung la nak rehat ye tak...errmmm..tak sampai dalam 3 minggu rehat ada kerja kosong di MDLG..so apply je la walaupun orang kata kerani sambilan..tapi bagi aku kerja apa pun sama tak kira jawatan tinggi atau rendah kerja tetap kerja..timba pengalaman terlebih dahulu..tengok gaya dan cara bekerja..kenangan di MDLG penuh dengan cabaran hahahaha...bukan cabaran apa sebab first time kerjakan so banyak benda yang kena belajar..apa yang di pelajari semasa zaman sekolah sampai universiti tak sama pun dalam alam pekerjaan..memang mencabar... tapi terima kasih pada kakak-kakak  abang-abang di MDLG yang banyak mengajar dan membantu.

 Masa ni depan Pejabat Daerah dan Tanah Pengkalan Hulu, Perak sempena sambutan Hari Kemerdekaan tahun 2004 kalau tak salah aku lah...masuk perbarisan ..dapat tempat ke-2.

No comments:

Post a Comment