Kenangan Terindah Kau & Aku

Assalamualaikum...

Hai semua....selamat datang ke laman blog saya....hanya sekadar untuk bersantai-santai... melihat gambar-gambar pemandangan dan keindahan alam yang telah di ambil...hehehehe... hanya untuk kenangan bersama suami tersayang... dan juga sahabat-sahabat.

Thursday, December 23, 2010

Jalan-jalan ke Betong, Thailand

Kat bawah ni gambar-gambar yang diambil semasa ke Betong, Thailand. Pada bulan puasa tahun 2010.. haaaa..jangan salah anggap pulak yer..tujuan aku ke Betong bukan apa pun..masuk ke betong ni pun dengan pegawai dan kenderaan Maktab..sebab dan tujuannya ialah nak beli beras pulut untuk jamuan Hari Raya Maktab dan juga sendiri-sendiri punya... hahahahaha...

Yang datang ni En.Yosri, Kak Nab, En.jamil, aku dan Nurul


 Patong aym yang dibina besar di tengah-tengah pekan Betong, Thailand
 Keadaan di pekan Betong, Thailand

 Pasar Besar Betong, Thailand.. masuk pasar jap sebabnya kak nab ngan nurul nak beli pes tomyam ngan laksa...tapi kena pergi ke tempat yang betul sebab tak semua yang menjual di kalangan orang islam.
 Sempat lak nak posing dalam pasar eeekkkk....bukan apa untuk kenangan..walaupun dekat je ngan Betong , Thailand ni...ni lah baru pertama kali kami dapat masuk..tu pun pegawai yang ajak sebab ada urusan sempena Program Hari Raya nanti..kalau tak..tak masuk la..sapa nak bawak.
Ni pulak Masjid Besar Betong, Thailand

No comments:

Post a Comment